Budownictwo mieszkaniowe
Normalizacja warunków temperaturowo-wilgotnościowych przestrzeni poddachowej i zabezpieczających konstrukcję (innymi słowy właściwe docieplenie dachu i ścian) – to ważny element izolacji termicznej budynków.
Zalecana metoda docieplenia poddaszy w technologii natryskowej piany poliuretanowej SealGuard 500 polega na bezpośredniej termoizolacji dachu (od wewnątrz), a nie ,,odcięcia” poddasza w stropie. Tym sposobem przestrzeń pod dachem pozostaje ciepła. Taka technologia docieplenia poddasza – „ciepły strych” – jest wielokrotnie skuteczniejsza w porównaniu z technologią „zimnego strychu”:
1. Technologia docieplenia poddasza pianką poliuretanową SealGuard 500 jest prosta w zastosowaniu. System zwiększa odporność dachu, znacząco obniża ubytki ciepła grzewczego jak również napływ letniego upału do wnętrza oraz wielokrotnie przedłuża okres sprawnego działania termoizolacji;
2. Po zastosowaniu docieplenia poddasza otwarto komórkową pianką SealGuard 500, przestrzeń poddachowa pozostaje ciepła, a to oznacza, że docieplenie górnego systemu rur nie jest konieczne, co dodatkowo powoduje oszczędność Waszych środków;
3. Przestrzeń poddachowa po zastosowaniu docieplenia poddasza pianą poliuretanową pozostaje “korzystnym”, komfortowym i ergonomicznym obszarem;
4. Zastosowanie piany poliuretanowej przy dociepleniu strychu przedłuża żywotność zniszczonych dachów, których remont z różnych powodów był odkładany. Po nałożeniu piany poliuretanowej poszycie dachowe staje się jednolitą powierzchnią, wzmacniając konstrukcję dachu bez jej obciążania.
Sam proces docieplenia poddasza pianą poliuretanową jest bardzo wydajny, nadaje się do dachów o dowolnej złożoności i konfiguracji, a otrzymana powierzchnia termoizolacyjna jest długowieczna, ekologiczna i nie ma sobie równych pod względem jakości.
Docieplenie ścian pianą poliuretanową SealGuard 500 ma zastosowanie przede wszystkim w niskich zabudowach np. w budownictwie szkieletowym. Szybkość aplikacji, wysokie właściwości termoizolacyjne, wygłuszenie i konkurencyjność cenowa – to główne elementy motywujące klientów i kontrahentów.